پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
ایده نو در شرکت‌های جدید

ایده نو در شرکت‌های جدید

- 1402/05/21

معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری خراسان با تاکید بر حمایت از شرکت‌های حال حاضر در پارک علم و فناوری خراسان گفت: ایده‌های نو در شرکت‌های زایشی رقم می‌خورد و با حمایت از آنها می‌توان امید را به جوانان منتقل کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مسعود جمشیدیان زرمهری در نشست آشنایی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با ظرفیت‌های بازار فناوری در پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: در زمینه نفت و گاز، پارک علم و فناوری خراسان میزبان شرکت‌های فناور و استارتاپ‌هایی است که در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند.  

وی افزود: این شرکت‌ها در زمینه‌هایی از جمله تکنولوژی‌های بازیابی افزایشی، مدیریت منابع طبیعی، مانیتورینگ و کنترل، بهبود عملکرد چاه‌ها، بهینه‌سازی فرایندهای استخراج نفت و گاز و سایر فناوری‌های مرتبط فعالیت می‌کنند. 

جمشیدیان تصریح کرد: در کنار حمایت جدی از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان عضو پارک علم و فناوری خراسان برنامه جدی داریم تا فا توجه به نیازهای منطقه و مزیت‌های استانی در زمینه ورود و حضور جوانان نخبه و تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان با ایده نو ورود کنیم تا علم تولید شده در دانشگاه را به مصرف برسانیم.

دانلود پیوست خبر مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.